czwartek, 24 listopada 2011

Znalezisko

Dziś kolejna część serii "second hand".
Podczas wspominanych wczesniej wędrówek po sklepikach z rzeczami używanymi, mojej siostrze wpadł w oko taki oto pojemniczek, a ponieważ jestem fanką wszelkich naczyń z  gliny, skupuję niemalże wszystko co się nawinie, dzięki czemu mam juz sporą kolekcję. Naczynko to oficjalnie przeznaczone jest do pieczenia czosnku, jednak myślę że może się sprawdzić jako pojemniczek do przechowywania czosnku, cytryn, itp. 


Ciekawa jestem czy i Wy lubicie tego typy ceramikę, może macie jakieś ciekawe okazy którymi chciałybyście sie podzielić? Zapraszam!

Pozdrawiam!

2 komentarze:

  1. patrząc na to cudo nigdy bym nie zgadła że jest ono do pieczenia czosnku :O
    A co do ceramiki- w domu mam jej dużą ilośc- ale ze wzgledu na to ze mieszkam teraz w akademiku- nie mam miejsce na duże ilości bibelotów :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Może następnym razem gdy coś podobnego będę dodawać ogłoszę konkurs "co to takiego"? :)
    Ech, ja z kolei na wygnaniu, w wynajmowanym mieszkaniu, staram się nie kolekcjonować zbyt wiele, ale z drugiej strony, jak długo można sobie odmawiać ładnych rzeczy? ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...