czwartek, 8 grudnia 2011

Przygotowania do świąt

Do świąt coraz bliżej, właściwie to już bardzo blisko, a ja dopiero zaczynam powolne i nieśpieszne przygotowania, które polegają głównie na gromadzeniu różnego rodzaju materiałów, przeglądaniu przepisów i zastanawianiu się co zrobić w tym roku. Ale z drugiej strony - planowanie to podstawa - w związku z czym mam nadzieję, że gdy wszystko będzie odpowiednio zaplanowane, a ja przygotowana, to wszystko pójdzie łatwo, szybko i możliwie bezstresowo;) 
W poszukiwaniu pomysłów, już jakiś czas temu, nabyłam kilka wybitnie świątecznych książek, oto one: 


Są to głównie książki kucharskie, jednak znajdą się tam także pomysły na wystrój i przygotowanie kilku drobiazgów upiększających Święta. 

Pozdrawiam!

PS. Mam nadzieję, że następny wpis będize już o wiele bardzoej świąteczny;) 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...